Say what?

Jag har märkt att en anonym-vikt-bloggare har stulit två av mina inlägg.. Inte rakt av, men delar från mina texter, dvs saker JAG vart med om.. Trodde inte det var så många som läste min blogg, men hade tydligen fel..

Hur kul är det att ha en blogg där man fejkar allt? Get a life please!


Var väl ganska bra då att jag tog bort lite inlägg endå!

--

» Kommer ha en liten paus i bloggandet då det händer alldeles för mycket i mitt liv just nu!

Men jag kommer tillbaka, and then i'm even better ;)

Kommentarer


Jag svarar inte på kommentarer i era bloggar, ställer ni en fråga
så får ni gå tillbaka till inlägget & kolla där bland kommentarer,
så ska ni se att jag svarat där! Här kan ni läsa varför!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0